Zameldowanie/wymeldowanie
Informacja w sprawie wydania zaświadczenia o zameldowaniu/wymeldowaniu/innego
Podstawa prawna |
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U.2018.1382 j.t), - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r., poz. 1546 z późn. zm.). |
---|---|
Wymagane wnioski |
Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu/wymeldowaniu/innego |
Wymagane załączniki | - |
Jednostka odpowiedzialna | Wydział Spraw Obywatelskich |
Dokumenty do wglądu | dowód osobisty |
Formularze papierowe | Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu/wymeldowaniu /innego |
Formularz elektroniczny | |
Formularze ePUAP | - |
Sposób opłacania |
opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia w kwocie 17 zł Opłacie skarbowej w wysokości 17 zł podlega złożenie pełnomocnictwa. Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu. Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej - opłatę skarbową wnosi się w kasie Banku PEKAO BP mieszczącej się w Urzędzie Miasta Rzeszowa ul. Okrzei 1, pok. 4 albo bezpośrednio na następujący rachunek bankowy: |
Sposób załatwienia sprawy |
Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni. Sposób załatwienia:
|
Tryb odwoławczy |
nie dotyczy |
Opłata za odwołanie |
- |
Uwagi |
Uwagi |
Metryka |
|