Geodezja
W tej sekcji znajdziesz formularze dotyczące m.in. podziału nieruchomości, ustalenia numeru porządkowego, aktualizacji danych w Ewidencji Gruntów i Budynków, zgłoszenia prac geodezyjnych, przekazania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
Są tu również wnioski dotyczące wyłączenia gruntów z produkcji rolnej, wydania zaświadczenia potwierdzającego posiadanie gospodarstwa rolnego, wydania wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego.
Dodatkowe informacje dostępne są również na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa pod adresem: https://bip.erzeszow.pl/pl/1264-architektura-i-geodezja/1924-geodezja.html
Dane kontaktowe:
Wydział Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa
ul. Kopernika 15
35-002 Rzeszów
tel. 17 875 48 00
Informacja w sprawie zaświadczenia potwierdzającego posiadanie gospodarstwa rolnego
Podstawa prawna |
Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jednolity Dz. U z 2019r., poz.393) |
---|---|
Wymagane wnioski |
Wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu gospodarstwa rolnego |
Wymagane załączniki | - |
Jednostka odpowiedzialna | Wydział Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa |
Dokumenty do wglądu | - |
Formularze papierowe | Wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu gospodarstwa rolnego |
Formularz elektroniczny | |
Formularze ePUAP | - |
Sposób opłacania |
Wniosek zwolniony z opłaty skarbowej zgodnie z art.2 ust.1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej |
Termin załatwienia sprawy |
Zgodnie z art.217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz.735) Sposób załatwienia:
|
Tryb odwoławczy |
- |
Opłata za odwołanie | - |
Uwagi |
Brak |
Metryka |
|