Geodezja
W tej sekcji znajdziesz formularze dotyczące m.in. podziału nieruchomości, ustalenia numeru porządkowego, aktualizacji danych w Ewidencji Gruntów i Budynków, zgłoszenia prac geodezyjnych, przekazania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
Są tu również wnioski dotyczące wyłączenia gruntów z produkcji rolnej, wydania zaświadczenia potwierdzającego posiadanie gospodarstwa rolnego, wydania wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego.
Dodatkowe informacje dostępne są również na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa pod adresem: https://bip.erzeszow.pl/pl/1264-architektura-i-geodezja/1924-geodezja.html
Dane kontaktowe:
Wydział Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa
ul. Kopernika 15
35-002 Rzeszów
tel. 17 875 48 00
Informacja w sprawie ustalenia numeru porządkowego
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U z 2020r., poz.276) |
---|---|
Wymagane wnioski |
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego |
Wymagane załączniki | Kopia mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10000 lub kopia projektu zagospodarowania działku lub terenu. |
Jednostka odpowiedzialna | Wydział Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa |
Dokumenty do wglądu | - |
Formularze papierowe | Wniosek o ustalenie numeru porządkowego |
Formularz elektroniczny | |
Formularze ePUAP | TAK |
Sposób opłacania | Wniosek zwolniony z opłaty skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U z 2020r., poz.1546) |
Termin załatwienia sprawy |
Zgodnie z art.35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz.735) Sposób załatwienia:
|
Tryb odwoławczy |
- |
Opłata za odwołanie | - |
Uwagi |
Nadanie numeru porządkowego następuje w formie zawiadomienia |
Metryka |
|