Pozostałe
Informacja w sprawie wniosku o przkazanie danych do rejestru danych kontaktowych/o aktualizację danych w rejestrze danych kontaktowych/o usunięcie danych z rejestru danych kontaktowych
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 16 października 2019 r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 2294). Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z 19 grudnia 2019 r. w sprawie Rejestru Danych Kontaktowych ( Dz.U.2019.2467 ). |
---|---|
Wymagane wnioski |
Wniosek o dodanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych do RDK składa się do organu dowolnej gminy, który ma dostęp do RDK. |
Wymagane załączniki | Nie dotyczy |
Jednostka odpowiedzialna | Wydział Spraw Obywatelskich |
Dokumenty do wglądu | Dowód Osobisty |
Formularze papierowe | - |
Formularz elektroniczny | |
Formularze ePUAP | Posiadacz konta ePUAP zostanie automatycznie zapytany o dodanie danych kontaktowych do Rejestru Danych Kontaktowych po zalogowaniu. |
Sposób opłacania | Nie dotyczy |
Termin załatwienia sprawy |
Wniosek o dodanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych do RDK składa pełnoletni obywatel posiadający numer ewidencyjny PESEL.
Sposób załatwienia:
|
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
Opłata za odwołanie | Nie dotyczy |
Uwagi | |
Metryka |
|